Hele fijne sfeer & heel mooi ingericht! Er zijn super veel mooie kleuren voor je nagels om uit te kiezen, heel blij met mn nagels 💜
Gellak manicure
Vosse•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige en ontspannen sfeer, prima behandeling onder het genot van een lekker kopje koffie!
Professionele behandeling van Robijn👍😃
Gellak manicure
wietske•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I really like the manicure. The girls who did my nails was amazing. thank you!!!
Gellak manicure
gesa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything went well and the trainee did a great job, despite still getting used to the tools. All staff was friendly and I was satisfied with the treatment.
Gellak manicure
Iris•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn geruïneerde nagels zijn adequaat behandeld met een prachtig resultaat.
Ik ben zeer tevreden.
Mooi ingerichte salon, aardige deskundige medewerkers.
Ik zou zeker nog een keer terug gaan, echter voor mij is de toegang via de trap wel een probleem.
Een keertje de hal beneden stofzuigen zou geen luxe zijn.
Maar nogmaals prima behandeling en daar gaat het om.