Fijne ervaring. Dacht dit doe ik één keer maar dit ga ik wel vaker doen....
Gellak manicure
Nynke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd met keurige en prachtige nagels de deur uit. De kwaliteit van de producten is heel goed. Lang plezier van. Sharon is ook erg creatief en maakt van mijn nagels altijd een visitekaartje.