Sita is een vriendelijk en gastvrij persoon die mijn nagels super mooi heeft gelakt.
Gellak manicure
Nathalie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een veel te lange zit, 2 uur en 10 minuten, terwijl ik drie kwartier gewend ben.
Werk werd zorgvuldig uitgevoerd.
Prijs vind ik te hoog.
Gellak manicure
Anneke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel zorgvuldig en precies! Prachtig resultaat en trots op mijn mooie nagels! Prettige sfeer in de salon met aardige medewerkers die de tijd voor je nemen
Gellak pedicureToon alles…
Ida•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrije salon. Natuurlijke gezelligheid. Lage drempel. Gewoon, gewoon. Geen gekkigheid. What you see is What you get
Behandeling door Sharon•Gellak manicure
Nicole•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gellak op handen en voeten. Keurig gedaan, aardige medewerker. Lief.