Ik ga altijd met een grote glimlach weer naar huis!
Behandeling door Sylvia•Gellak manicure
Iris•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele salon met vakkundig personeel.
Behandeling door Sharon•
Gellak pedicureToon alles…
Marijke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heel prettig met Sylvia kennis te maken. Ze maakt een gedegen indruk en is contactvol en sluit goed aan bij de klant. Mooi vond ik dat ze me goed adviseerde en me daarmee een dure behandeling bespaarde. Ze adviseert kundig, maar dringt zich niet op, houd de keuze goed bij de klant.
Behandeling door Sylvia•Gellak manicure
Alice•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sylvia heeft veel ervaring, vakkennis zie je duidelijk terug in haar werk. Altijd goede kwaliteit.