Ik kan alleen maar zeggen doen! Ik heb een heerlijke VIP pedicure en manicure behandeling gehad. Die geweldige roze stoelen moet je uitproberen! Mijn handen en voeten zagen er fantastisch uit na de behandelingen.
Behandeling door Sylvia•
PedicureToon alles…
Marsha•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer, relaxed.
Behandeling door Sylvia•Gellak manicure
Johanna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel Blij met de prachtige nagels en vakkundig geholpen. Mooie salon en heel vriendelijk enthousiast personeel .
Gellak pedicureToon alles…
Sonja•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, gastvrije salon en veel kleur opties
Gellak pedicureToon alles…
Maartje•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
het is elke keer weer top met mijn nieuwe gel nagels