Ik kreeg super goed advies van Sylvia, waardoor ik uiteindelijk een mooie behandeling kreeg.
Behandeling door Sylvia•Gellak manicure
Marsha•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne mooie ruime salon. Sylvia is een ervaren en zeer deskundige nagelsyliste. Ben heel blij dat ik haar heb ontdekt!
Gewoon super!
Behandeling door Sylvia•Gellak manicure
Christien•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijke ontvangst, gedegen advies en goede behandeling ontvangen van een ervaren, deskundige medewerker (tevens eigenaresse). Erg blij met het resultaat!
Behandeling door Sylvia•Gellak manicure
Chantal•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
kijk uit naar de volgende keer
Behandeling door Sylvia•Gellak manicure
Yvonne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met de behandeling. Heel leuke sphere en professionel advies