Altijd gezellig bij de dames en je gaat met mooie nagels weer naar huis.
Nadia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
All very well
Milenny Alexandra •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Door allergische reactie op acryl moest ik wat anders proberen. Kom van andere salon die daar niet serieus mee omgingen. Inca heeft vooraf al alle tijd genomen om mee te denken. Nu biab nagels gezet. Het ziet er echt prachtig uit. (Tot nu toe) geen allergische reactie. Super service. Ben echt zo blij met mijn nagels. Deze salon is echt een aanrader.
Marielle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
They are friendly and they did very good job!
Behandeling door Rosa•Nagelverlengingen
Sara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zijn snel, professioneel en keurig netjes gedaan. Zeer tevreden