Het was weer een feestje om handen en wenkbrauwen verzorgt te krijgen.
Nicolette •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig en levert goed werk. Blij mee. Ze werkt snel en kwaliteit is goed.
Builder gel manicure
Cristel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service.
Maikel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring, mooi resultaat!
Behandeling door Rosa•Wimperlifting
Paula•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig geholpen door Rosa! Ik kwam voor een piercing en ze heeft me alles stap voor stap uitgelegd. Echte vakmensen hier en ik was helemaal op mijn gemak! Kom hier zeker naar toe voor je tattoos, piercings, pmu of nagels!