The salon has a relaxing and comfortable atmosphere. The staff is always friendly and does a great work. I am happy with my manicure. I warmly recommend. Holly is amazing ☺️.
Alexandra •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer prachtige nagels dankzij holly. Helemaal blij mee. Vakvrouw met een grote dosis gezelligheid.
Marielle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig
Thaïs•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Efficient, warm en persoonlijk
Tof
Conny•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd weer happy de deur uit. Fijne sfeer, veel keus in kleuren en gewoon gezellig. O ja, en lekkere koffie. Tot de volgende keer weer