The best nail salon by far. Ays is the best, she always makes sure you have the result you are looking for. Always best quality 👌
Behandeling door Ayse•Gellak manicure
Maria•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd leuk, gezellig en goede kwaliteit.
Behandeling door Ayse•Gellak manicure
Amber•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zou nergens anders meer mijn nagels willen doen. Fantastische kwaliteit altijd en ontzettend fijne en gezellige behandeling altijd.
Behandeling door Ayse•Gellak manicure
Jasmyn•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog steeds heel blij met hoe Ayse mijn nagels mooi maakt
Behandeling door Ayse•Gellak manicure
Alexandra•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al langer dan een jaar bij Ayse en ben altijd super tevreden met mijn nagels! De kwaliteit is super, de lak laat nooit los en zit er altijd 4 weken lang super strak op. Mijn nagels zijn nog nooit zo mooi geweest. Ayse is ervaren, professioneel en ook nog een super lief.