Ayse is de beste! Er wordt altijd goed voor me gezorgd en mijn nagels met liefde gedaan. Niet voor niets al meer dan twee jaar trouwe klant :) thanks Ais!
Behandeling door Ayse•Gellak manicure
Kathy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk een moment voor jezelf met persoonlijke aandacht. Nagels heel netjes gedaan, zeer tevreden.
Behandeling door Ayse•Gellak manicure
Fiona•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gellak blijft echt prachtig zitten voor 4-5 weken.