Ais is fantastisch goed! Ik kom er altijd met plezier en ben altijd zeer tevreden met het resultaat.
Behandeling door Ayse
Marloes•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede salon! Medewerkster is super vriendelijk en professioneel. Nagellak blijft ook heel goed zitten, brokkelt niet af wat ik zeker wel eens heb gehad bij andere salons! Ik ben super tevreden en ga altijd graag terug.
Behandeling door Ayse
Suus•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zowel Ayse als de behandeling altijd top!
Behandeling door Ayse
Bilge•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heeft Ayse mijn nagels weer prachtig gedaan 😍