Ik heb de nagelversteviging geboekt en ben heel tevreden!!!
Behandeling door Ayse
Lodi•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer weer bij Ayse na de lockdown en oh wat heb ik het gemist! Ayse is heel gezellig, weet zoals altijd wat ze doet en het resultaat is weer supermooi. Nu al zin in mijn volgende afspraak :)
Behandeling door Ayse
Mijke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb gellak verwijderen en nieuwe gellak boeking geplaatst. Ayse laat netjes de gellak afweken zonder te beschadigen, daarna heeft ze mijn nagelriemen en nagelbed netjes gemaakt daarna super netjes gelakt en het ziet er geweldig uit! Drie weken lang geen kapotte randjes of beschadiging enkel uitgroei! Heel erg blij mee!
Behandeling door Ayse
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ais geeft je een topbehandeling. Ik ben altijd zeer tevreden met het resultaat.
Behandeling door Ayse
Sandra•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij met mijn zomerse verzorgde nagels. Heel erg mooi en netjes gedaan.