Geweldige behandeling en echt gezellig gehad. Heb prachtige insta handen van dr gekregen.
Behandeling door Ayse
Céline•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ayse is een topper!! Blij dat ze open is en ik eindelijk weer naar haar toe kan. Ze heeft me goed geholpen met de kleur. Mijn nagels zijn weer on fleek 😍
Behandeling door Ayse
Romy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels!! Mega blij mee! Ayse is professioneel en behulpzaam! Ga er zeker vaker heen!!
Behandeling door Ayse
Annebeth•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels!
Behandeling door Ayse
Rennie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een lange tijd vanwege de lockdown mocht ook ik mijn nagels weer laten doen en wat ben ik er weer blij mee! Ik heb dit ontzettend gemist en was wederom zoals altijd weer ontzettend blij met mijn nagels