Ik ben heel erg blij met mijn mooie nagels. Heb al vaak shellac laten doen maar nog nooit is het zo goed gedaan als door Ayse. De lak blijft perfect zitten (3 weken) en het is altijd gezellig!
Behandeling door Ayse
Julia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer hele mooie nagels! :)
Behandeling door Ayse
Josephine•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij dat ik eindelijk mijn nagels weer heb kunnen laten doen! Zoals altijd zien ze er mooi uit en het was weer erg gezellig.