Altijd vrolijk als ik bij Bianca vandaan kom! Mijn gelnagels worden kundig gezet: ze blijven altijd goed zitten en ik kan er alles mee doen. En natuurlijk altijd leuke kleurtjes om uit te kiezen. Al 4 jaar een tevreden klant!
Astrid•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top Super goede service. Bij Bianca is het altijd gezellig neemt de tijd voor je😀
Monique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bianca is altijd vriendelijk, correct en op tijd.
Zij doet het perfect. Heel content.
Nelleke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en professioneel.
Robert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij met mijn mooie nagels. Bianca is zeer kundig en heeft een mooi resultaat geleverd.