Vandaag voor de eerste keer bij Bianca geweest na een negatieve ervaring elders. Het voelde gelijk goed! Wat een leuke vrouw en mooie schone salon! Bianca legde precies uit wat ze ging doen en onder het genot van een kopje thee begon ze aan de behandeling. Ik ben super tevreden met het resultaat en kom dus heel graag terug! Groetjes Nicole
Nicole•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
afspraak was goed kom hier altijd graag nagels weer nice altijd gezellig
Monique •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima heb weer mooie nagels
Bertie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijke en behulpzame...doet altijd haar beste om het ontwerp te maken waar je om vraagt.
Rachel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij met mijn gelnagels; mijn handen zien er altijd verzorgd uit. Bianca is heel bekwaam en ze doet net dat beetje extra. Ondertussen hebben we ook altijd gezellig praatje met een kopje koffie erbij. Ik kom er altijd weer vrolijk vandaan. De prijs-/kwaliteitverhouding is goed.
Een bezoek aan de salon zou ik aan iedereen aanbevelen!