Ik vertelde wat ik graag wilde en ze voldeed hier precies na verwachting
Zelfs ben ik uit mijn comfortzone gestapt met meerdere kleuren nagellak
Ik ben er erg tevreden over en zie uit naar de volgende afspraak !
Mercha•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bedankt voor Biab nagels gellak behandeling!
Zeer tevreden
Narin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bianca maakt mijn nagels weer netjes en mooi, ondanks dat ik een flinke nagelbijter ben. Superblij mee!!
Ilse•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele behandeling. Mooie hygiënische studio. Vriendelijke gezellige benadering.
Een aanrader voor wie nog op zoek is naar een nagelstyliste/ pedicure/schoonheidsspecialiste.
Hennie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben als nieuwe klant van Nails by Bianca zeer tevreden over het resultaat.
Zo blij dat ik meteen zo’n goede nagelstyliste heb kunnen vinden.