Vriendelijke ontvangst. Deskundige behandeling door een ervaren, vriendelijke jongedame. Zeker voor herhaling vatbaar!
Behandeling door Jownie•Gellak manicure
Corinne•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zjjn weer super mooi. Perfecte vorm en super kleurtje erop.
Behandeling door Jownie•Kunstnagels opvullen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Alleen maar goed! En super gezellig altijd weer
Behandeling door Jownie•Kunstnagels opvullen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super nette en strakke nageltjes! Die super lang blijven zitten. Jownie is een super gezellige meid die een prachtig plekje heeft in een erg uitgebreide salon.
Kelly•bijna 7 jaar geleden
Kei tevreden mee! En super gezellig tijdens de nagel ‘behandeling’ ga er zeker vaker heen