Ik kon last-minute nog terecht voor een afspraak die middag. Ik werd vriendelijk onthaald en kon er zelfs ook nog een extra service bijboeken. De nagels zijn prachtig geworden en ze gaf ook goed advies. Super! Echt een aanrader
Behandeling door Kim•Nagelversteviging
Thirza•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een perfecte manicure gehad. Bedankt!
Behandeling door Kim•Manicure
F.•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie nagels en een mooie salon. Erg tevreden
Behandeling door Kim•Gellak manicure
Jacqueline•4 maanden geleden
Geverifieerde review
3rd or 4th time. I am always happy with her work 🌼🌸
Behandeling door Kim•Gellak manicure
Elif•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke salon. Kimmy is erg vriendelijk en heeft mijn nagels mooi gedaan. Erg kundig en snel.