Very nice to go for mij nails as long she is there.
Friendy. Taking good care of mij nails!
Behandeling door Minyi •Builder gel manicure
Anja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al ruim een jaar. Mijn nagels zijn met zorg weer gedaan. Fijn dat het netjes & hygiënisch is in de salon, alles wordt ontsmet na elke bezoek =)
Behandeling door Minyi •Manicure
Jenny•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door Minyi •Spa pedicure
Eekma•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Langs geweest voor Spa pedicure met gellak. Tevreden met het eindresultaat!
Behandeling door Minyi •Spa pedicure
Avbrink•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, werkt heel netjes. Ik was hier voor de 2x keer.