Minyi is erg kundig mijn nagels blijven echt lang mooi. (BIAB) De salon is schoon en netjes. Ik kom nu een jaar bij Minyi ga ook eens dan ervaar je hetzelf!
Behandeling door Minyi •Builder gel manicure
Jolanda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Just happy with all treatments I did so far! :)
Behandeling door Minyi •
ManicureToon alles…
Camylla•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima.
Behandeling door Minyi •Builder gel manicure
Jennifer•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De eigenaresse is heel vriendelijk, snel en werkt heel secuur en grondig. Een van de beste in de omgeving.
Behandeling door Minyi •Spa pedicure
Erwin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Been there a couple of times she is great just a simple manicure and pedicure does everything perfectly works clean an structured 👍🏻