Great choice of colors, stylist very nice and professional
Behandeling door Minyi •Manicure
Zofia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Verzord de nagels prima
Behandeling door Minyi •Builder gel manicure
Anja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had gekozen voor de mini manicure met BIAB lak, mijn nagels waren kort en zacht. Ik ging weg met mooie verzorgde nagels, Nu kunnen ze mooi groeien en stevig worden.
Behandeling door Minyi •Builder gel manicure
Michelle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
..
Behandeling door Minyi •Builder gel manicure
Caroline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De werkplek was schoon en ik heb er prachtige nagels aan overgehouden. Er wordt met veel aandacht gewerkt!