De salon is hygiënisch. Minyi is precies en vakkundig. Mijn nagels zijn fantastisch!
Behandeling door Minyi •Builder gel manicure
Jolanda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je aangeeft een natuurlijke look te willen dan krijg je precies dat. Er wordt echt geluisterd naar je wensen en meegedacht. Heel blij met mijn wimpers.
Behandeling door Minyi •Wimperextensions - Volume
San•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Normaal doe ik biab met een french tip, maar nu voor een natuurlijke look gegaan. Love it!😍
Behandeling door Minyi •Builder gel manicure
San•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon. Had pedicure met spa en manicure. Beide in aangegeven tijd en naar volle tevredenheid uitgevoerd.