Ook na haar zwangerschapsverlof kan ze het nog steeds geweldig! Super blij, neemt de tijd, is vakkundig, gezellig en blijft professioneel.
Behandeling door Zoë•Nagelversteviging
Anouk•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd, geweldig!!
Behandeling door Zoë•Nagelversteviging
Paula•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Only the best!
Behandeling door Zoë•Nagelversteviging
Anouk•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne nagelsalon
Behandeling door Zoë•Nagelversteviging
Diana•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Als je de salon binnenkomt, merk je meteen dat je goed zit. Zoe doet haar werk uitstekend. Mijn complimenten. Ik maak zeker een nieuwe afspraak bij haar. Ik zou haar iedereen aanbevelen