Denkt goed mee over de kleur. nu een boeketje voorjaar op de nagels. Dank je wel Marjolein.
Judith •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
geweldig gezellig en prachtige nagels :)
Sam•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en goed bij Marjolein😁
Sandra •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Marjolein is t altijd gezellig, terwijl ik koffie krijg en ondertussen klets ,worden mijn nagels perfect en professioneel gelakt
Willeke •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super. Ik heb wel er t goed geluisterd naar wat ik wil, en het is heel duidelijk dat Marjolein al vele jaren ervaring heeft. Ze werkt snel, efficiënt, hygiënisch en levert prachtige nagels die echt super goed zitten.
Daarnaast is het ook altijd even gezellig. Ik kijk altijd uit naar mijn afspraak, heerlijk om gewoon 3 a 4 weken niet om te hoeven kijken naar mijn nagels en daarnaast even gezellig bijpraten!