Top zoals altijd! Nagellak blijft super lang zitten, laat niet los, maar groeit uit
Behandeling door Eva•Pedicure
Fleur•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had even een snelle manicure en pedicure nodig. De sfeer in de salon is prima, maar de stoelen mag een stofzuiger overheen. En de tafel en armleuning mogen ook gereinigd worden na elke klant. De vijlresten liggen overal. Ze zijn heel vriendelijk, alleen niet zo vakkundig (nagel in vorm enzo)
PedicureToon alles…
Oumayma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
After getting my nails done here once, I started coming here all the time, very nice place