Goede service (removal), snel en zeer vriendelijk.
Behandeling door Eva•Manicure
Jeannine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Despite I book my appointment with Linh she did not do my nails and handed me over to other salon employee. Bookings are not fully respected, so no point to bother. In the end Sherine did my nails, and I am very happy with outcome. Thank you Sherine!
Behandeling door Linh•Nagelversteviging
Magdalena•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Love it here! Definitely my go-to from now on
Behandeling door Eva•Manicure
Aliyana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooie nagels!
Behandeling door Eva•Manicure
Dorien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
my first time and I am very impressed by the service, I took BIAB !