I had great manicure. It was last minute booking but they were welcoming and took their time to deliver a great service!
Behandeling door Sherina•Manicure
sana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Good service. And very happy with my nails!
Behandeling door Eva•Gelnagels
Nushie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels weer!
Behandeling door Manh•Nagelversteviging
Daphne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De mevrouw op de foto is niet de persoon. Die mijn nagels heeft gedaan. Tussendoor werd er gewisselt van medewerkers, en ik moest lang wachten.
Behandeling door Eva•Gelnagels
Maria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Really efficient treatment, as usual. Acrylics have lasted incredibly well too. This is the perfect place to get beautiful nails done with no frills no fuss. Quick and well done!