Het was mijn eerste keer bij hun en hun waren echt geweldig ik heb zelfs mijn voeten gedaan bij hun ik ben helemaal te vreden ik kom zekker bij hun terug ❤️
Behandeling door Linh•Manicure
Sigourney•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer een top ervaring! Vanaf nu een vaste klant
Behandeling door Eva•Gelnagels
Mai•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Best place in Amsterdam to make Biab 🤍 Linh is incredible expert in nails art, full respect to all her works 🤍
Behandeling door Linh•Nagelversteviging
Magdalena•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen, vriendelijke dames. Hygiëne was ook goed, ze ontsmette het gereedschap voor gebruik.
Behandeling door Eva•Manicure
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Word er altijd top geholpen, heel netjes gezet en lieve meiden!