Altijd fijn! Biab bleef heel lang zitten en mooie kleurtjes.
Nagelversteviging
Cici•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon en m’n voeten zijn weer zomerklaar!
Pedicure
Wendelien•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
This salon is my go-to and favorite one. I’ve been here so many times already. Not only because of its strategic location, but also the ambiance of the place, and friendly yet knowledgeable staffs. I would definitely recommend it!
Nagelversteviging
Fiona•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always happy to come here!
PedicureToon alles…
Lotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn gellak pedicure, snel en zorgvuldig