Ik ben hier nu vaste klant, fijne en schone salon!
Pedicure
Cici•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great salon, would recommend!
Gellak pedicure
Lucy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne en goede behandeling. Nagels zien er top uit.
Gellak pedicure
Anna•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve meiden en goede sfeer maar mijn handjes en voetjes waren mooi maar ik was niet tevreden. Mijn voetjes waren niet lekker zacht en de nagellak was gewoon van een kruidvat merk volgens mij.