Fijne service, aardige meiden en de gel llak zit er mooi op! Removal van vorige gel niet helemaal 100% netjes gedaan op diepe randjes (is heel weinig van te zien).
Gellak manicure
Tari•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne sfeer en mooi resultaat! Erg blij mee!
Gellak pedicure
Mara•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kenza is heel vriendelijk en relaxed. Hele mooie gel nagels (tenen) voor super goede prijs. Ga hier zeker terug!