Had to wait a bit again, but the treatment was very good and the girls are lovely. Will be back again
Afslankbehandeling
Giulia•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
went great. would def go again.
Cryotherapie
Ala•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben hier twee keer geweeste en beide keren was de gellack niet mooi aan gebracht. Vooral bij mijn nagelriemen. Verder zag ik na 1 dag dat het nog minder mooi ging zitten.
Ik ga hier niet meer heen.