Luistert naar de behoeftes van de klant. Is deskundig bezig en is vriendelijk en maakt een praatje.
Gellak manicure
Jillian•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige rustgevende salon. Had mijn eerste afspraak voor cryolipolyse. Ervaren behandeling met ruime uitleg daarvan. Behandeling als niet pijnlijk ,eigelijk prettig ervaren ,zelf in slaap gevallen😊
Cryotherapie
Nicole Faerber•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Cryo is een fijn deskundige en flexibele schoonheidssalon met hele prettige, goeie en vriendelijke mensen.
Pedicure
Ellen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Cryotherapie
Diogo•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great manicures and pedicures at this place, they’re also very gentle taking gel polish off.