That has to be the most relaxing cryo session I’ve ever had. Lovely warm room and super friendly staff.
Cryotherapie
Abby•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi plek om mani & padicure te laten doen. Goed Service
Pedicure
Nuris•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandelingen voeten en handen waren prima.
ManicureToon alles…
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dames zijn erg vriendelijk. Afwerking van de gellak helaas slordig. Zitten bobbels en onzuiverheden in. Ook de randjes zijn helaas ribbelig en niet netjes afgewerkt.