Ik vindt dit een heel fijne salon. Sfeer is goed. Gezellig huiselijk. Personeel heel erg aardig en kundig. Zelf zou ik wel graag wat nieuw meubilair zien. Een kleine make over hebben ze verdiend wat de zaak wat sjieker maakt.
Pedicure
Margo•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
super!!!
Cryotherapie
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer schoon en aardige mensen
Gellak pedicure
Ellen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
———-
Manicure
Anastasia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden.
Zorgzaam en uiterst professioneel.
Heel mooi resultaat