I came to fix my BIAB that peeled a bit too early and I was welcomed, the nails were corrected and look amazing now! Thanks so much for your understanding and lovely service!
Cryotherapie
Paola•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Jae werkt erg secuur en netjes. Volgende x boek ik weer bij haar. Mijn korte nagels zien er weer top uit. Bedankt Jae!
Manicure
Barbra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
My nails are lovely, got BIAB for the first time and love the shape.
I am definitely coming back!
Gellak pedicure
Paola•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Echte aanrader deze salon ! Kom er graag
Facials / Gezichtsbehandelingen
Jose•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden over t resultaat, Sonam is ook erg toegewijd.