Overall disappointing, I came to this place before it was always a warm welcome and extensive treatment with care. My last treatment was very basic, no clear information unless I asked, hygiene so-so.. To be improved..
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel professioneel en vriendelijk
Pedicure
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I keep going back because I haven't had a better experience in Amsterdam!
Manicure
Rachna•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk, service, snel
Manicure
Gerdie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vijlen was prima, lak niet best. Sfeer in de salon ook raar.