Nathalie did a very nice refill of the gel nails, paying extra attention to a previously broken nail :)
Behandeling door Nathalie•Kunstnagels opvullen
Marina•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een leuke, mooie en bovenal schone salon en wat een lieve meid is Nathalie! Ik voelde mij meteen al erg thuis en op mijn gemak.
En niet geheel onbelangrijk...wat ben ik super blij met mijn nagels!
Een aanwinst voor Schiedam en ik kom zeker terug!
Behandeling door Nathalie•Pedicure
Anouk•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nathalie is vriendelijk! Ze kan goed luisteren! De Salon is netjes en schoon !
Behandeling door Nathalie•Kunstnagels opvullen
Rina•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is altijd weer een (nagel)feest als ik bij Nathalie ben geweest.
The best in town…en omstreken! ❤️