bedankt Naira, mijn nageltjes zijn weer super mooi!
Behandeling door Naira•Gellak manicure
Anouk•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prachtige wimpers, mooiste die ik tot nu toe heb gehad met one by one. Ze laten alleen wel redelijk snel los.
Behandeling door Naira•Wimperextensions
Emma•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Naira always does it perfectly, brows look amazing thank you
Behandeling door Naira•Wenkbrauwen - threaden
J.•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldig, geweldig en nog eens geweldig! Ontzettend fijne, nette, schone, schattige plek, Naira luistert goed naar je wensen en begrijpt echt wat je bedoelt. Ze heeft mijn wenkbrauwen zo mooi, zo netjes gewoon zo perfect gedaan. Eindelijk iemand die het goed kan, die goed luistert na je wensen. Ben haar erg dankbaar. Heel gelukkig de deur uit gegaan en kan niet wachten tot ik weer bij Naira mijn wenkbrauwen ga laten doen! 🩷