Weer helemaal blij met het resultaat. Ik ga niet meer naar een ander, want het is hier gezellig en onder het kletsen geeft Naira je een geweldige behandeling met prachtig resultaat.
Behandeling door Naira•Gellak manicure
Irma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom al jaren bij Naira en ben altijd zeer tevreden over de wimperlifting 👌🏽
Behandeling door Naira•Wimper permanent
Astrid•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig bij Naira en mijn wimpers zijn weer prachtig gekruld en geverfd! 🫶🏽
Behandeling door Naira•Wimper permanent
Astrid•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Naira is altijd heel zorgvuldig en erg aardig. Ik zou iedereen aanraden om hier naartoe te gaan!