ze maken altijd tijd voor je erg prettig, je kan er snel terecht.
Behandeling door Nhung•
PedicureToon alles…
bianca•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Girl that did my nails last time has done such an amazing job, very precise and clean look
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure
Maja•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige salon , zorgvuldig
Behandeling door Nhung•Gellak manicure
Y•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
This salon is very accomodating to my mom, who is older. I really appreciate that, a very busy salon, very professional.
Behandeling door Hân•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Arlene•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nagels zijn mooi gelakt maar daar blijft het helaas bij. Op sommige plekken te weinig eelt weggehaald en op andere plekken zover doorgegaan dat het begon te bloeden. Bloeden stopte niet en dat werd one big mess. Had eigenlijk mn geld moeten terugvragen. Was geen ontspannend pedicuremomentje maar met irritatie en een bloedende voet naar huis, waar ik nogsteeds een wond van heb