Ik kom hier graag. Wordt goed geholpen. Zijn vakkundig.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure
Gulsum•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
goede manicure en mooi gelakt
Behandeling door Anh•Gellak manicure
Faridi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great manicure as usual
Behandeling door Hương•Gellak manicure
Emily•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very happy with the manicure! Will be back :)
Behandeling door Nhung•
ManicureToon alles…
Cristina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier nu al zeker een jaar. Zeer tevreden over mijn Acryl nagels nieuwe set of opvullen) met Shellac. Kom altijd tevreden naar buiten. Goede locatie, voldoende personeel, weinig wachttijd en prijs is ook goed in verhouding.