Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure
Jessica•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden, goed bereikbaar en te parkeren. Vriendelijk personeel, goede prijs, kom hier nu ongeveer een jaar voor Acryl nagels en Shellac en ben altijd tevreden de deur uit gegaan. Zeker aan te raden.
Gellak pedicureToon alles…
Linda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Quick and efficient service, I would come back.
Behandeling door Nhung•
PedicureToon alles…
Miriam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima!
Behandeling door Hân•Pedicure
Jurriaan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze werken snel en zijn vriendelijk.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak pedicure