It was my first time, so I needed more explanation
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure
Angelique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd een fijne behandeling gehad. Blijft een topsalon
Behandeling door Phuong Anh•Pedicure
Noor•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je opzoek bent naar een plek waar je snel en voor een redelijke prijs geholpen ben, dan is dit een van de plekken. Maar als je goed behandeld wilt worden, zoek verder. Son was best onbeleefd! Maar niet iedereen daar is onbeleefd.
Behandeling door Nhung•Gelnagels
Fasela•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ze werken snel, schoon en netjes. Ik ben altijd tevreden.