Mimi was duidelijk, goed en snel. Ik ben super tevreden.
Behandeling door Hương•Gelnagels
Fasela•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren voor mijn nagels. Namie neemt altijd de tijd voor mij en zorgt ervoor dat mijn nagels er elke keer weer helemaal top uit zien. Absoluut een aanrader!
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gelnagels
Sabine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
My favourite place for gel polish pedicure. They always do a great job
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak pedicure
Laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
redelijke service , maar de vriendelijkheid laat te wensen over .
vooral de eigenaresse is onvriendelijk en met name belust op inkomen .