nagels zijn prima, ben altijd blij als ik geweest ben.
Behandeling door Hân•
GelnagelsToon alles…
Ilse•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always the best place for nails and the staff are so friendly, always.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure
Saima•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
ze hebben heel veel kleuren, mooie en gezellige salon met veel keuze uif behandelingen, goede prijzen en getalenteerd!❤️
Behandeling door Hương•Gellak manicure
Ollie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel, mooi gelakt en superveel keuze in kleuren
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure
Jorien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I have been here several times - what a lovely place with very friendly team of people. My mom has had mobility issues and they are always very helpful to her. The services are exemplary.