I love coming to Namie for my nails and have always bought my family here too. The beauticians are fantastic and so friendly. They remember me and always treat me so well. Love this place.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Pedicure
Saima•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
great as always! super happy with my nails 😁
Behandeling door Phuong Anh•Gellak manicure
Iryna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring weer! Altijd fijn bij truc
Behandeling door Namie Nails & Lashes•
GelnagelsToon alles…
Safae•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
As always top nails 👍🏼
Behandeling door Hân•Gellak manicure
Gwen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas zijn 2 vingers ontstoken, dit doordat mijn eigen nagel een stuk is weggevijlt.