Ze werken snel, secuur en hygiënisch. Ze zijn vriendelijk. De gellak blijft vaak lang mooi en de nagels zien er altijd heel mooi uit! Ik ben zeer tevreden en kom al langere tijd altijd terug.
Behandeling door Hương•Gellak manicure
Brechtje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
very pro but my manucure could have been a bit more cheerful and smiling even though it was the end of the day...
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure
Jasmine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
wederom een mooi resultaat. erg blij mee
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gelnagels
Caroline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Affordable price but fine quality, always coming back here for my next nail